Mhcnnalemeit, ej vias crehehcr la bbmoe atni-musqoiute puor em dabresesar de ces ilénisabreds .Je rontuere puor fniir mon atsetise, qnaud à nevuoau des ictenses vnoatls tinuroneot econre . Anyat grdaé la bmboe pèrs ed moi, j'apgesre gmsnréueeneét,dnas nu nague de gtutleetoe d' idsticnicee , les mhorocnues snas em rrndee cpotme que ed fenis prticuleas tbmotne dnas ma nroiuurrte. Srcaé asesaonmesnit !!
Ej cntioune à mngaer cmome is de rein n'éiatt.Puor sûr, le gûot aaivt cnghaé. Cresemueinut,les eeftfs ireldsbénais en es fnot pas ristesenr. Trad dnas al niut,ej vias em chuceor du simomel ed l' icnenonce.
Ce mitan , ne oarnvut les yuex, d'arobd ej vios tuot nior. C'est namrol. .Les velots ed am cbarhme snot frmées. En les onvautrs , ej crios hculalneir !! Je vios tuot ne rsoe ? aevc pelin d' éloties bules qui bugonet aotuur ed moi ? :zouav:
Qnuad des mtos s'éehpcpant ed ma bocuhe, j'ai cru qeu j'aiavs des pbloreems d'aidtitouin ! Prie erocne, qnaud j' érics,el mmêe pomènhnée es pidourt !!
Ed puer ed paessr puor un fuo, ej n'ose puls sirtor de cehz moi. Qeqluu'nu a t-il nu rmdeée puor em stiorr ed ec mal ?
Mcrei ed me dnoenr el puls remadepnit plisbsoe, une stlutiioon à mon darsréoi car dimaen , j'ai pvréu une stiore ed flimale. Ej en viudoras pas qu'il m' erfneme dnas une mosain phscyqétiaure .
J'erpèse qeu ec mal ec griéut , car dnas 3 siemanes , je pras au pyas des kugnouraos,te je en virudaos pas qeu les atroitéus alninertauses me pnernent puor un agrbèoine dnot el sielol lui ait tbmoé dusses.
Mcrei à tuos............